Over Qintos

'We maken het vinden, beoordelen, onboarden en managen van een outsourcepartner aanzienlijk eenvoudiger’.

Qintos gelooft dat alle organisaties onvermijdelijk zullen groeien als ze meer aandacht en resources kunnen besteden aan hun kernactiviteiten. Daarom helpen wij organisaties om de juiste partner te vinden voor het uitbesteden van hun klantenservice. Door onze ervaring op dit vlak te combineren met ons internationaal netwerk van contactcenters en callcenters, profiteren onze klanten van een snellere, betere en voordeligere match met de juiste partner. Dit leidt uiteindelijk tot kostenbesparingen, betere toegang tot technologie en een verhoogde flexibiliteit.

Wij inventariseren uw behoeften, uitdagingen en leren graag wat uw huidige en toekomstige doelen zijn. Al deze informatie wordt door ons gebruikt om enkele potentiële passende partners te selecteren. Met deze partners gaan onze klanten vervolgens in gesprek. Vervolgens helpen we onze klant bij het doorhakken van de knoop. Ons doel is om bedrijven kosteloos te matchen aan de juiste partner.

We zijn beschikbaar voor iedereen, groot en klein, met advies op maat. Ons partnernetwerk bestaat uit bedrijven in alle soorten en maten waardoor de kleine MKB’er en de grotere multinational beide geholpen kunnen worden. Onze ervaring spreidt zich uit over verschillende sectoren, waaronder charitatieve instellingen, nutsbedrijven, financiën, horeca, (online) detailhandel en zakelijke dienstverlening. Hun vereisten variëren van contactcenter- of callcenterondersteuning tot het genereren van leads en het leveren van contactcentertechnologie.

We gaan graag met u in gesprek.

71%

Westerse economieën staan steeds meer onder druk. Door technische ontwikkelingen en internationale wetgevingen wordt het speelveld en daardoor de concurrentiedruk steeds groter. Daarom hebben 71% van de organisaties van meer dan 50 medewerkers aangegeven dat ze kiezen voor outsourcing.

Ons Netwerk

Ons partnernetwerk is in staat om die juiste oplossing te bieden op de juiste locatie om in uw behoefte te voorzien. Het wereldwijde bereik van ons netwerk zorgt ervoor dat we in staat zijn om meertalige oplossingen te leveren.

Elk lid van ons netwerk is volledig beoordeeld aan de hand van ons inventarisatiemodel. Op verschillende onderdelen en met behulp van een reeks gedefinieerde fasen, een gedetailleerde vragenlijst, regelmatige updatesessies en bezoeken ter plaatse zorgen wij ervoor dat wij op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen bij ons netwerk. Dit zorgt ervoor dat onze klanten vervolgens worden gekoppeld aan de juiste dienstverleners.

We evalueren ons netwerk regelmatig en controleren leden om ervoor te zorgen dat ze de vereiste normen handhaven en consequent uitstekende klantervaringen leveren.

Wat mag u van ons verwachten

Onze service stopt niet zodra we een partner hebben helpen matchen.

Naast de selectie ondersteunen we het onboardingproces en zorgen voor een ​​vlotte opstart periode en levering te garanderen. We gebruiken hiervoor onze gestructureerde aanpak, waarbij we de commercials controleren, de communicatielijnen kort houden, controles uitvoeren gedurende het proces en we meewerken bij het opzetten van doorlopende verbeteringsmaatregelen. Ook kunnen we helpen bij het vaststellen van KPI’s, contracten en de Service Levels.

Daarnaast herzien we de normen op doorlopende basis. Helpen we bij het oplossen van eventuele geschillen en bieden ondersteuning om ervoor te zorgen dat de nieuwe partnerschap zich op een goede manier kan ontwikkelen. Het doel is simpel: “Het smeden van sterke partnerschappen”, Waarbij we ondersteuning bieden gedurende het gehele contract.

“Outsourcing in Europa gaat de komende jaren groeien. De helft van de bedrijven wil in de nabije toekomst meer diensten uitbesteden, terwijl slechts 6% verwacht minder te gaan outsourcen. De belangrijkste redenen zijn meer focus op de kernactiviteiten, kostenbesparingen en het verbeteren van de servicekwaliteit.”


Onderzoek Quint en Whitelane Research