Partners
"Alone we can do so little; together we can do so much"
Het kan lastig zijn om de juiste outsourcer te vinden die aan alle eisen voldoet. Daarnaast is de reputatie van de outsourcingsindustrie soms aangetast door leveranciers die beloften hebben gedaan aan klanten die ze niet konden waarmaken. Dit heeft geleid tot een begrijpelijke hoeveelheid wantrouwen binnen het bedrijfsleven, waar zelfs professionele organisaties moeite mee hebben om zich te onderscheiden.
Met dit in gedachten heeft Qintos zich omringt met alleen de beste outsourcing organisaties en technologie leveranciers. Met behulp van onze uitgebreide kennis en netwerk helpen we klanten vakkundig te matchen met de juiste dienstverlener. Een nauwe samenwerking staat centraal in onze aanpak.
Kenmerken van ons netwerk:
- Offshore en nearshore oplossingen
- Meertalige experts
- Systeem agnostisch
- Op maat gemaakt en professioneel gemanaged
De kracht van het Qintos-netwerk
Al voor de oprichting van Qintos hebben we een groeiend netwerk opgebouwd.
We evalueren regelmatig ons netwerk en controleren onze leden om ervoor te zorgen dat ze de vereiste normen handhaven en consequent uitstekende klantervaringen leveren.
Onze klanten vertrouwen erop dat Qintos het niveau van ondersteuning en begeleiding biedt, gebaseerd op onze ervaring en expertise, dat ze nodig hebben om te slagen. Onze matchingservice is gratis voor klanten, waardoor de aantrekkelijkheid ervan toeneemt.
Diensten
Grip op processen
Het optimaliseren van uw business is ons doel. Qintos adviseert over de valkuilen, de mogelijkheden en een oplossing die naadloos aansluit op uw processen.
Partners
Veelzijdig en flexibel
Iedere klant is anders en Qintos is met de juiste partners in staat om verschillende behoeftes te vertalen in flexibele oplossingen.
Het team
13 jaar ervaring
Qintos heeft ruim 10 jaar ervaring binnen de wereld van Business Process Outsourcing (BPO) en staat u graag te woord.
“Outsourcing in Europa gaat de komende jaren groeien. De helft van de bedrijven wil in de nabije toekomst meer diensten uitbesteden, terwijl slechts 6% verwacht minder te gaan outsourcen. De belangrijkste redenen zijn meer focus op de kernactiviteiten, kostenbesparingen en het verbeteren van de servicekwaliteit.”
Onderzoek Quint en Whitelane Research